Leveringsvoorwaarden

Betalen: iDeal

iDeal is het meest gemakkelijke manier van betalen. Het is veilig, snel en gratis voor u. Als u beschikt over een bankrekening bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank kunt u gebruik maken van iDeal.


Betalen: PayPal.

De veilige, simpele en snelle manier om online te betalen, waar ook ter wereld!
Om gebruik te maken van PayPal dient u eenmalig in te schrijven met uw bankrekeningnummer of een creditcard. PayPal bewaart deze informatie veilig en vertrouwelijk.

 

Betalen: Bankoverschrijving.

Woont U in het buitenland of beschikt U niet over internetbankieren of kunt U niet betalen met iDEAL of PayPal? Dan is er altijd nog de vertrouwde bankoverschrijving. Selecteer de optie "Bankoverschrijving" tijdens de checkout procedure. Nu heeft U zelf de mogelijkheid om het aankoopbedrag vooruit te betalen via Uw eigen bank en op Uw eigen manier.

 

Contact: Contactgegevens

Mocht u een vraag of opmerking hebben kunt u ons gerust mailen of bellen. Via het contactformulier kunt u ons gemakkelijk mailen.
Wij streven er naar om al uw mails zo snel mogelijk te beantwoorden.


Contact: Opmerkingen

Heeft u een vraag of opmerking dan kunt u gerust contact met ons opnemen middels het contactformulier.


Contact: Klachten

Mocht u een klacht hebben kunt u gerust contact met ons op nemen via de mail.


Retourneren en ruilen: Mogelijkheid

U mag een afgeleverd artikel keuren en/of bekijken, mocht het niet het juiste product zijn dan kunt u binnen 7 dagen na ontvangen uw artikel omruilen of uw geld terug vragen.
Het artikel dient wel in originele staat aan ons geretourneerd worden. Dit betekent: de verpakking mag niet worden aangetast of geopend zijn.
Mocht het zo zijn dat het artikel in een andere staat geretourneerd wordt dan wordt het weer terug gestuurd naar de koper zonder de mogelijkheid om te ruilen of uw geld terug te krijgen.

Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd.


Retourneren en ruilen: Voorwaarden

Hiervoor dient u binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling ons een e mail te sturen naar Klantenservice[@]BlueForest-TradingCompany.nl om te vertellen dat uw bestelling, of deel daarvan retour komt, en eventueel het nieuw artikel dat u hiervoor in de plaats wilt hebben. Indien u uw geld terug wilt hebben, graag ook het rekeningnummer waar het bedrag op gestort dient te worden, duidelijk met de naam en woonplaats van de rekeninghouder.
Zodra alles in goede orde is ontvangen zal het geld binnen 30 dagen terug worden gestort.
Na het verstrijken van de zichttermijn (7 dagen) wordt de koopovereenkomst een feit.
U dient het pakket op eigen kosten aan ons te retourneren.


Retourneren en ruilen: Verzenden

Als u uw bestelling wilt ruilen of retourneren, neem dan contact met ons op middels het contactformulier.


Veiligheid en Privacy: Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden kunt u lezen via deze link: algemene voorwaarden.


Veiligheid en Privacy: Privacy policy

Onze privacy policy kunt u lezen via deze link: algemene voorwaarden.


Veiligheid en Privacy: Veilig betalen

Betalingen verlopen altijd via een SSL verbinding. Een SSL verbinding is een veilige verbinding met u en de provider. Hierdoor zijn uw gegevens altijd veilig.


Verzenden en bezorgen: Verzendkosten

Voor verzending binnen Nederland wordt een vergoeding gerekend tenzij aangegeven dat u gebruik kunt maken van onze gratis verzending service. Naar andere landen kan verzenden al vanaf 3,95euro (tenzij anders aangegeven)


Verzenden en bezorgen: Indien niet thuis

PostNL Pakketservice levert indien u niet thuis bent nog 1x het pakketje langs. Mocht u dan weer niet thuis zijn dan kunt het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepoint. (vergeet niet uw briefje van PostNL mee te nemen)
Als u na 3 weken niet uw pakketje hebt opgehaald, dan wordt dit teruggezonden naar ons.

De dichtstbijzijnde PostNL Servicepoint vestiging staat op het briefje van PostNL vermeld welke u in de bus heeft gekregen, of te raadplegen via de PostNL site.


Verzenden en bezorgen: Levertijden

Normaal gesproken heeft PostNL 1 dag nodig om het pakketje of envelop op zijn bestemming te krijgen. Maar het kan soms ook wat langer duren, vraag hiervoor uw Track & Trace nummer.

Voor verzending naar het buitenland gelden langere levertijden.

Standaard worden pakketen of enveloppen onverzekerd verstuurd. Blue Forest Trading Company kan helaas geen garantie bieden voor het al dan niet arriveren van pakketen of enveloppen die (naar het buitenland) worden verzonden tenzij het pakket of envelop verzekerd is verstuurd op aanvraag van de koper/klant. Bij verzekerde verzending kan een extra toeslag worden gevraagd daar PostNL een hoger verzend tarief hanteert. Bij een standaard onverzekerde verzending kan Blue Forest Trading Company nimmer verantwoordelijk worden gesteld voor eventueel geleden schade van het al dan niet arriveren van de bestelling.


einde